OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL (FAQ)
Kan jeg ændre min ordre?
Følg "Se din ordre her" linket i din ordrebekræftelse for at ændre din ordre
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med maden?
Vores slagtere og delikatessefolk tager kvaliteten af deres råvarer og håndværk meget seriøst. Så oplever du at den ikke lever op til dine forventninger, så kontakt os endelig, så vi kan finde ud af en løsning. Find kontaktoplysninger i dit bestillingsmateriale eller find din butik her
Hvor lang tid før jeg skal bruge maden, skal jeg bestille?
Der kan være forskellige tidsintervaller på de forskellige retter, men de vil altid være beskrevet på de retter, de gælder for. Bestillinger skal dog altid være gjort senest 3 dage for ønsket afhentning.
Hvornår er min ordre accepteret?
Din ordre er accepteret når du har modtaget din ordrebekræftelse
Hvordan afhenter jeg min ordre?
Alle ordrer afhentes i den butik, du har bestilt det til. Du skal vise din bekræftelsesmail, når du afhenter.
Hvad gør jeg, hvis jeg vil aflyse min ordre?
Du kan aflyse din ordre ved at følge linket "Se din ordre her" i din ordrebekræftelse, før slut-tidspunktet for redigering angivet i din ordrebekræftelse
Jeg har spørgsmål om indholdet i maden – hvem kontakter jeg?
Kontakt den butik du vil afhente i, så vil vores gode slagtere eller delikatessemedarbejdere svare på alle dine spørgsmål. Find din butik her
Hvad er det mindste antal kuverter, jeg kan bestille?
Det er forskelligt fra ret til ret, om der er et antal af kuverter man skal nå, for at kunne bestille retterne, men det står tydeligt beskrevet på de retter, der har antalskrav.
Hvem laver maden?
Vores dygtige slagtere og delikatesse er stolte af deres håndværk og de lægger stor ære i at tilberede og anrette din mad til perfektion. I nogle tilfælde skal du dog selv gøre maden færdig - fx ved festmenuerne, her ankommer maden dog direkte til at sætte i ovnen, og med nemme tilberedningsguides.
Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?
Du kan tilmelde dig Løvbjergs nyhedsbrev, og modtage nyheder, konkurrencer og tilbud om både dagligvarer og mad ud af huset. Tilmeld dig her
Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?
Du kan let afmelde dig nyhedsbrevet til hver en tid, ved at trykke på knappen ’afmeld’ i bunden af nyhedsbrevet.
Skal jeg levere noget af emballagen tilbage?
Nej, for at gøre det så nemt som muligt for dig, ankommer al vores mad på flot engangsservice, så du hverken behøver at tænke på opvask eller tilbagelevering.
Kan jeg få maden leveret?
Vi tilbyder desværre ikke levering, vi vil meget hellere fokusere vores energi på det vi er bedst til – at lave god kvalitetsmad til vores kunder! Til gengæld kan du hente maden, når du alligevel er nede i din lokale Løvbjerg for at handle drikkevarer og andet til dine gæster.
Hvad hvis mine gæster har særlige behov/ønsker fx diabetikere eller vegetarer?
Du er altid velkommen til at kontakte vores dygtige slagtere og delikatessemedarbejdere for at få svar på dine spørgsmål. Find kontaktoplysninger til din lokale butik her
Hvordan betaler jeg?
Du kan betale både med kort og mobilepay her på siden.
Hvad gør jeg hvis jeg har spørgsmål til allergener i maden?
Kontakt butikken du ønsker at afhente i, så står vi klar til at svare på dine spørgsmål om allergener, find kontaktoplysninger her